Plata impozitelor şi taxelor locale, cât şi a altor sume datorate bugetului local, se poate efectua: direct la ghişeele instituţiei – numerar sau cu cardul prin intermediul terminalelor POS, între orele 08:00 – 16:00, de luni până vineri; online cu cardul bancar prin intermediul platformei www.ghiseul.ro. Platforma se adresează atât persoanelor fizice cât şi persoanelor juridice.

 - Conform art. 3 din H.G.R nr. 1235 din 6 decembrie 2010, Primăria municipiului Suceava s-a înscris în Sistemul Naţional Electronic de Plată Online cu Cardul Bancar, Sistem accesibil la adresa: www.ghiseul.ro. Comisionul bancar, în cazul plăţilor online a taxelor şi impozitelor locale, a amenzilor şi a altor creanţe bugetare efectuate cu cardul bancar, de către contribuabilii persoane fizice, persoane fizice autorizate şi persoane juridice,  perceput de instituţia de credit acceptatoare, este suportat integral de la bugetul local al Municipiului Suceava (v. Hotărârea Consiliului Local al municipiului Suceava nr. 109 din 26 mai 2010 privind înregistrarea Primăriei Municipiului Suceava în Sistemul Naţional Electronic de Plată Online cu Cardul Bancar (SNEP), precum şi stabilirea modului în care este suportat comisionul bancar). Pentru creare cont persoane fizice puteți accesa: https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/credentiale; noi vom fi notificați automat a doua zi (24 de ore) de solicitarea  dumneavoastră, obligațiile de plată le veți putea consulta după ora 18.00.  Pentru cei care dețin un cod fiscal, contribuabilii vor trasmite pe email – primsv@primariasv.ro o copie a certificatului de înregistrare cu subiectul "Solicitare acces platformă Ghișeul.ro". 

- Pentru plata cu anticipaţie a impozitului pe clădiri, teren şi mijloace de transport datorat pentru întregul an până la data de 31 martie 2021, inclusiv, se acordă o bonificaţie de 10%.

 - Totodată, Primăria Municipiului Suceava pune la dispoziţia contribuabililor platforma www.primsv-de.ro, prin intermediul căreia contribuabilii pot doar consulta lista taxelor şi impozitelor locale datorate, lista detaliată a plăţilor efectuate, precum şi date referitoare la patrimoniu. Sistemul vine în sprijinul acelor contribuabili care doresc să efectueze plăţi prin alte modalităţi prevăzute de lege, respectiv: Internet banking, ordin de plată, sau mandat poştal. Accesul  la sistem se face în baza unui nume de utilizator şi a unei parole de acces. În acest sens, contribuabilii vor trasmite pe email – primsv@primariasv.ro cererea de înregistrare - https://www.primsv-de.ro/IndexC.m?menu=inregistrare.  

 Conturi IBAN

Inchide