Nr. 38 / 03.05.2016
A N U N Ţ
* Compartimentul resurse umane:
- consilier resurse umane, gr. I - 1 post
* Compartiment secretariat şi marketing :
- expert marketing PR, gr.I - 1 post
* Compartimentul financiar contabil şi administrativ:
- contabil şef - 1 post
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) generale: cele prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru - Anexa la H.G.R. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
b) specifice pe posturi:
· consilier resurse umane, gr.I :
– vechime în specialitate de minimum 3 ani şi 6 luni
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
· expert marketing PR, gr.I:
- vechime în specialitate de minimum 3 ani şi 6 luni
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de
lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
· contabil şef :
– vechime în specialitate de minimum 4 ani
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de
lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: ştiinţe economice
Concursul va consta în susţinerea a două probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba scrisă şi interviul.
Concursul se organizează conform calendarului următor:
· 16 mai 2016, ora 1400 - termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la sediul Primăriei municipiului Suceava;
· 23 mai 2016, ora 1000 - proba scrisă ce se va desfăşura la sediul Primăriei municipiului Suceava;
· Data, ora şi locul susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului şi a rezultatelor finale se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei/concursului.
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care se înregistrează contestaţii: comunicarea rezultatelor la contestaţii depuse precum şi a rezultatelor finale ale concursului se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la depunerea contestaţiilor, imediat după soluţionarea acestora.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs*
- curriculum vitae*
- copia actului de identitate
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor absolvite
- copie a carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate
- cazierul judiciar
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
Copiile documentelor vor fi însoţite de originale - pentru conformitate.
* Formularele se pun la dispoziţie de Serviciul resurse umane.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, interior 152 sau 252.
Manager,
Carmen Veronica Steiciuc