PRIMARIA MUNICIPIULUI SUCEAVA
Nr. 18759 / 18.05.2007
ANUNT
Primaria municipiului Suceava, cu sediul in B-dul 1 Mai nr. 5A, organizeaza concurs de recrutare în intervalul 18 - 19 iunie 2007 pentru ocuparea unor functii publice vacante de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Suceava, dupa cum urmeaza :
· Consilier, clasa I, asistent in cadrul Biroului buget | 1 post | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, asistent in cadrul Serviciului financiar - contabilitate | 2 posturi | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, debutant in cadrul Serviciului financiar - contabilitate | 1 post | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, principal in cadrul Serviciului fiscalitate persoane fizice | 1 post | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, asistent in cadrul Serviciului fiscalitate persoane fizice | 1 post | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, asistent in cadrul Serviciului fiscalitate persoane juridice | 1 post | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, superior in cadrul Serviciului prelucarea automata a datelor | 1 post | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, principal in cadrul Serviciului prelucarea automata a datelor | 1 post | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, debutant in cadrul Serviciului prelucarea automata a datelor | 2 posturi | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, principal in cadrul Serviciului urmarire si executare silita | 1 post | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, debutant in cadrul Serviciului urmarire si executare silita | 2 posturi | Bibliografie |
· Referent, clasa III, superior in cadrul Serviciului urmarire si executare silita | 2 posturi | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, asistent in cadrul Serviciului patrimoniu - Comp. achizitii publice | 1 post | Bibliografie |
· Consilier, clasa I, debutant in cadrul Serviciului patrimoniu - Comp. achizitii publice | 1 post | Bibliografie |
Conditiile de desfasurare sunt urmatoarele:
- Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei municipiului Suceava, pana la data de 8 iunie 2007, ora 1400;
- Concursul se va desfasura la sediul Primariei municipiului Suceava, camera 50, dupa urmatorul program:
proba scrisa: in data de 18 iunie 2007 cu incepere de la ora 1000;
interviul: in data de 19 iunie 2007, cu incepere de la ora 1400.
Conditiile de participare la concursul de recrutare pentru ocuparea functiilor publice sunt urmatoarele:
pentru consilier, clasa I, asistent - Biroul buget, Serviciul financiar-contabilitate, Serviciul fiscalitate persoane fizice si Serviciul fiscalitate persoane juridice
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata economice - absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an
o cunostinte de operare pe calculator - nivel mediu;
pentru consilier, clasa I, debutant - Serviciul financiar-contabilitate
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata economice absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o cunostinte de operare pe calculator - nivel mediu
pentru consilier, clasa I, principal - Serviciul fiscalitate persoane fizice
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata economice sau tehnice - absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani
o cunostinte de operare pe calculator - nivel mediu
pentru consilier, clasa I, superior - Serviciul prelucrarea automata a datelor
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata tehnice - absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o perfectionare/specializare ca analist programator
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani
o cunostinte de operare pe calculator in Windows XP, MS Office, de lucru cu baze de date si in domeniul retelelor de calculatoare – nivel mediu;
o bune cunostinte de limba engleza sau franceza
pentru consilier, clasa I, principal - Serviciul prelucrarea automata a datelor
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata tehnice - absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani
o cunostinte de operare pe calculator in Windows XP, MS Office, de lucru cu baze de date si in domeniul retelelor de calculatoare – nivel mediu;
o bune cunostinte de limba engleza sau franceza
pentru consilier, clasa I, debutant - Serviciul prelucrarea automata a datelor
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata tehnice in specializarea automatizari si calculatoare – absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o cunostinte de operare pe calculator in Windows XP, MS Office, de lucru cu baze de date, in domeniul retelelor de calculatoare si in webdesign - nivel mediu;
o bune cunostinte de limba engleza sau franceza
pentru consilier, clasa I, principal - Serviciul urmarire si executare silita
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata economice, juridice sau de administratie publica – absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani
o cunostinte de operare pe calculator - nivel mediu
pentru consilier, clasa I, debutant - Serviciul urmarire si executare silita
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata economice, juridice sau de administratie publica - absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o cunostinte de operare pe calculator - nivel mediu
pentru referent, clasa III, superior - Serviciul urmarire si executare silita
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii medii liceale absolvite cu dipoloma de bacalaureat
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani
o cunostinte de operare pe calculator - nivel mediu
pentru consilier, clasa I, asistent - Serviciul patrimoniu
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata tehnice, economice sau juridice- absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an
o cunostinte de operare pe calculator - nivel mediu;
pentru consilier, clasa I, debutant - Serviciul patrimoniu
o cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
o studii superioare de lunga durata tehnice, economice sau de administratie publica - absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
o cunostinte de operare pe calculator - nivel mediu;
Dosarul de înscriere la concurs se constituie din:
- formularul de înscriere (se pune la dispozitie de Serviciul resurse umane)
- copia actului de identitate
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor perfectionari, specializari însotite de originale, pentru conformitate;
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea în munca si în specialitate
- cazierul judiciar
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de medicul de familie
- copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandare de la ultimul loc de munca sau unitatea de invatamânt
- declaratie pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitate de politie politica.
Relatii suplimentare: la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 212696, int. 152.
PRIMAR,
ION LUNGU