Nr. 8451 / 18.03.2015

ANUNŢ 

Primăria municipiului Suceava, cu sediul în B-dul 1 Mai nr. 5A, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 5 funcţii publice vacante de consilier, clasa I din cadrul  Direcţiei Municipală de Evidenţă a Persoanelor Suceava, după cum urmează:

Ø   la Serviciul de stare civilă:

       - consilier, clasa I, gradul profesional asistent        - 1 post

       - consilier, clasa I, gradul profesional principal      - 2 posturi

Ø  la Biroul de evidenţă a persoanelor:

       -  consilier, clasa I, gradul profesional debutant      - 1 post

       - consilier, clasa I, gradul profesional principal       - 1 post

 

            Concursul va consta în susţinerea a două probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba scrisă şi interviul.

 

Condiţiile de desfăşurare a concursului sunt următoarele:

·       dosarele de înscriere se depun la sediul Primăriei municipiului Suceava în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului concursului în Monitorul Oficial al României - partea a III-a;

·       proba scrisă se va desfăşura în data de 20 aprilie 2015, cu începere de la ora 1000 la

sediul Primăriei municipiului Suceava.

 

Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:

o     cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

o     studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniile: ştiinţe juridice, ştiinţe economice, ştiinţe administrative cu specializarea administraţie publică  

o     vechime  în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de

-   minimum 1 an pentru consilier, clasa I, asistent

-   minimum 5 ani pentru consilier, clasa I, principal

o     cunoştinţe de operare pe calculator de nivel mediu

 

            Dosarul de înscriere la concurs se constituie din:

-          formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de Serviciul resurse umane)

-          copia actului de identitate

-          copiile diplomelor de studii şi, după caz, ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări însoţite de originale, pentru conformitate;

-          după caz, copia integrală a carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, conform modelului aprobat prin Ordin al preşedintelui ANFP

-          cazierul judiciar

-          adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie

-          declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că a desfăşurat/nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică

 

Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45  sau la telefonul 0230-212696, int. 152.

v. Bibliografie

 

 

PRIMAR,

Ion Lungu

Inchide