Nr. 28072 / 25.09.2015
ANUNŢ
Primăria municipiului Suceava, cu sediul în B-dul 1 Mai nr. 5A, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 3 funcţii publice vacante din cadrul Direcţiei Municipale de Evidenţă a Persoanelor Suceava, Serviciul de stare civilă, după cum urmează:
- consilier, clasa I, gradul profesional asistent - 2 posturi
- referent, clasa III, gradul profesional asistent - 1 post
Concursul va consta în susţinerea a două probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba scrisă şi interviul.
Condiţiile de desfăşurare a concursului sunt următoarele:
· dosarele de înscriere se depun la sediul Primăriei municipiului Suceava în termen
de 20 de zile de la data publicării anunţului concursului în Monitorul Oficial al României - partea a III-a;
· proba scrisă se va desfăşura în data de 27 octombrie 2015, cu începere de la ora 1000 la sediul Primăriei municipiului Suceava.
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) pentru consilier, clasa I, asistent
o cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
o studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniile: ştiinţe juridice, ştiinţe economice sau ştiinţe administrative cu specializarea administraţie publică
o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 1 an
o cunoştinţe de operare pe calculator de nivel mediu.
a) pentru referent, clasa III, asistent
o cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
o studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat
o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 6 luni
Dosarul de înscriere la concurs se constituie din:
- formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de Serviciul resurse umane)
- copia actului de identitate
- copiile diplomelor de studii şi, după caz, ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări însoţite de originale, pentru conformitate;
- după caz, copia integrală a carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, conform modelului aprobat prin Ordin al preşedintelui ANFP
- cazierul judiciar
- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie
- declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că a desfăşurat/nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, int. 152.
PRIMAR,
Ion Lungu