Primăria municipiului Suceava organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual temporar vacant de îngrijitor din cadrul Serviciului administrativ – Direcţia contencios administrativ juridică și administrativă, aparatul de specialitate al Primarului.
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) generale: cele prevăzute de art.3 din Regulamentul-cadru - Anexa la H.G.R. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
b) specifice
  - studii medii sau generale,
  - vechime în muncă necesară - minimum 6 luni.
Concursul va consta în susţinerea de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor a două probe: proba practică şi interviul.
Concursul se organizează conform calendarului următor:         
  • 15.02.2022, ora 14:00 - termenul limită pentru depunerea dosarelor la sediul Primăriei municipiului Suceava; 
  • 24.02.2022, ora 10:00 - proba practică ce se va desfăşura la sediul Primăriei municipiului Suceava; 
  • Data, ora şi locul susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba practică.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei.
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei practice şi de la data afişării rezultatului interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care se înregistrează contestaţii: comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse precum şi a rezultatelor finale ale concursului se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la depunerea contestaţilor, imediat după soluţionarea acestora.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, următoarele documente: 
  - cererea de înscriere la concurs (Formularul se pune la dispoziţie de Serviciul resurse umane)
  - curriculum vitae
  - copia actului de identitate 
  - copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor absolvite 
  - după caz: copie a carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă care să certifice vechimea în muncă 
  - certificatul de cazier judiciar
  - adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
Copiile documentelor vor fi însoţite de originale - pentru conformitate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, interior 152 sau 252.
 
PRIMAR,
Ion Lungu

Inchide