PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SUCEAVA
Nr.35961/ 18.10.2007
A N U N T
Primăria municipiului Suceava, cu sediul in B-dul 1 Mai nr. 5A, organizează concurs de recrutare în intervalul 19-20 noiembrie 2007 pentru ocuparea unor funcţii publice vacante de execuţie din cadrul Directiei buget, contabilitate si fiscalitate - aparatul de specialitate al primarului municipiului Suceava, după cum urmează :
Consilier, clasa I, superior in cadrul Biroului buget | 1 post (v. Bibliografie) |
Consilier, clasa I, asistent in cadrul Biroului buget | 1 post (v. Bibliografie) |
Consilier, clasa I, asistent in cadrul Serviciului financiar-contabilitate | 2 posturi (v. Bibliografie) |
Consilier, clasa I, debutant in cadrul Serviciului financiar-contabilitate | 1 post (v. Bibliografie) |
Consilier, clasa I, principal in cadrul Serviciului prelucarea automata a datelor | 1 post (v. Bibliografie) |
Consilier, clasa I, principal in cadrul Serviciului urmarire si executare silita | 1 post (v. Bibliografie) |
Conditiile de desfasurare sunt următoarele:
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei municipiului Suceava, pana la data de 9 noiembrie 2007, ora 1400;
Concursul se va desfasura la sediul Primariei municipiului Suceava, camera 50, dupa urmatorul program:
- proba scrisă | în data de 19 noiembrie 2007, cu incepere de la ora 1000; |
- interviul | în data de 20 noiembrie 2007, cu incepere de la ora 1400. |
Conditiile de participare la concursul de recrutare pentru ocuparea functiilor publice sunt urmatoarele:
· pentru consilier, clasa I, superior – Biroul buget
- cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
- studii superioare de lunga durata economice absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani
- cunostinte de operare pe calculator – nivel mediu;
· pentru consilier, clasa I, asistent – Biroul buget si Serviciul financiar-contabilitate
- cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
- studii superioare de lunga durata economice - absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an
- cunostinte de operare pe calculator – nivel mediu;
· pentru consilier, clasa I, debutant - Serviciul financiar-contabilitate
- cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
- studii superioare de lunga durata economice absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
- cunostinte de operare pe calculator – nivel mediu
· pentru consilier, clasa I, principal – Serviciul prelucrarea automata a datelor
- cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
- studii superioare de lunga durata tehnice - absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani
- cunostinte de operare pe calculator in Windows XP, MS Office, de lucru cu baze de date si in domeniul retelelor de calculatoare – nivel mediu;
- bune cunostinta de limba engleza sau franceza
· pentru consilier, clasa I, principal – Serviciul urmarire si executare silita
- cele prevazute de art. 50 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
- studii superioare de lunga durata economice, juridice sau de administratie publica absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani
- cunostinte de operare pe calculator – nivel mediu
Dosarul de înscriere la concurs se constituie din:
- formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de Serviciul resurse umane)
- copia actului de identitate
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor perfecţionări, specializări însoţite de originale, pentru conformitate;
- copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţa care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate
- cazierul judiciar
- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de medicul de familie
- copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandare de la ultimul loc de muncă sau unitatea de invăţământ
- declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activitate de poliţie politică.
Relaţii suplimentare: la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 212696, int. 152.
PRIMAR,
ION LUNGU