PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SUCEAVA
Nr. 39524 / 17.11.2008
A N U N Ţ
Primăria municipiului Suceava, cu sediul in B-dul 1 Mai nr. 5A, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice vacante din cadrul Direcţiei buget, contabilitate şi fiscalitate - aparatul de specialitate al primarului municipiului Suceava, respectiv :
Functiile publice vacante care fac obiectul concursurilor de recrutare sunt urmatoarele :
· la Compartimentul buget Bibliografie
- Consilier, clasa I, superior - 1 post
- Consilier, clasa I, asistent - 1 post
· la Compartimentul finantare invatamant preuniversitar de stat Bibliografie
- Consilier, clasa I, superior - 1 post
- Consilier, clasa I, asistent - 1 post
- Consilier, clasa I, debutant - 1 post
· la Serviciul financiar, contabilitate
- Consilier, clasa I, principal - 1 post Bibliografie
- Consilier, clasa I, asistent - 2 posturi Bibliografie
· la Serviciul prelucrarea automata a datelor Bibliografie
- Consilier, clasa I, debutant - 1 post
· la Serviciul urmarire si executare silita Bibliografie
- Referent, clasa III, superior - 1 post
Concursul va consta în susţinerea a doua probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba scrisă şi interviul.
Conditiile de desfasurare a concursului sunt urmatoarele:
· Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei municipiului Suceava, pana la data de 8 decembrie 2008, ora 1400;
· Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei municipiului Suceava, camera 50, dupa următorul program:
- proba scrisă: în data de 17 decembrie 2008, cu începere de la ora 1000;
- interviul: în data de 19 decembrie 2008, cu începere de la ora 1400.
Conditiile de participare la concurs sunt urmatoarele:
* la Compartimentul buget pentru consilier superior si consilier asistent :
o cele prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici
o studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, profil economic sau de administratie publica
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de:
- minim 9 ani pentru consilier superior
- minim 1 an pentru consilier asistent
o cunostinte de operare pe calculator de nivel mediu
* la Compartimentul finantare invatamant preuniversitar de stat pentru consilier superior , consilier asistent si consilier debutant
o cele prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici
o studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, profil economic sau de administratie publica
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de :
- minim 9 ani pentru consilier superior
- minim 1 an pentru consilier asistent
o cunostinte de operare pe calculator de nivel mediu
* la Serviciul financiar, contabilitate pentru consilier principal si consilier asistent :
o cele prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici
o studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, profil economic
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de :
- minim 5 ani pentru consilier principal
- minim 1 an pentru consilier asistent
o cunostinte de operare pe calculator de nivel mediu
* la Serviciul prelucrarea automata a datelor pentru consilier debutant :
o cele prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici
o studii superioare de lunga durata tehnice absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in specializarea automatizari si calculatoare
o bune cunostinte de limba engleza ( citit, scris, vorbit)
o cunostinte de operare pe calculator Windows XP Professional/2003; Linux basic; cunostinte Ofiice 97/XP; lucrul cu baze de date ( Access, FoxPro) – nivel avansat; cunostinte de baza in domeniul retelelor de calculatoare
* la Serviciul urmarire si executare silita pentru referent superior :
o cele prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, republicata, privind Statutul functionarilor publici
o studii medii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat
o cunostinte de operare pe calculator de nivel mediu
o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani.
Dosarul de înscriere la concurs se constituie din:
- formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de Serviciul resurse umane)
- copia actului de identitate
- copiile diplomelor de studii şi, după caz, ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări însoţite de originale, pentru conformitate;
- copia integrală a carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, dupa caz, în specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei pubice
- cazierul judiciar
- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie
- declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că a desfăşurat/nu a desfasurat activitati de poliţie politică.
Relaţii suplimentare: la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 212696, int. 152.
PRIMAR,
Ion Lungu